Alla inlägg under november 2013

Av Hakuro - 16 november 2013 19:44

Har glömt bloggen nästan helt, men först var det tiden som sprang i väg...

Anyway:

Jag tog mig till skecon där jag lyckades få några få bilder tagna.

Tack till du främling som tog detta kort åt mig med Moss, med min (värdelösa mini wannabe) mobil!

 

Efter skecon hade jag lite saker att göra inför Närcon men blev sjuk under min semester och som höll i sig nära två veckor. Jag tycker det är jätte tråkigt att jag missade närcon... jag hade ju som laddat upp och fixat och trixat trots mothugg. Var ju bla en av de första som kom åt en biljett innan hela biljett systemet och allt krachade XD 

Men men vad gör man? Jo man laddar inför närcon vinter istället! :P


Idags läget är ett par nya vantar och sleeves på gång. Fläckten är om-monterad och kablar, samt batteri är i bättre ordning.^^

  

Over and out!

//Hakuro













Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards