Alla inlägg under januari 2018

Av Hakuro - 31 januari 2018 14:17

Tiden går och vi med den.

Det var vad min mormor brukade säga.


Sen sist har jag varit med Hakuro på några konvent^^

Ginga hörnan blev en hit på de konvent jag har varit och jobbat på.


I dag håller jag på med en ny fursuit, en annan karaktär från Silver fang världen. Än har jag hållit vem det är hemligt.... Lite mystik måste man väl få unna sig? 


Hursom...mitt liv privat senaste åren har varit så där. Blev en hastig flytt huxflux en sommar... Halvår efter det dog min bästa vän, hunden i mitt liv. Det bästa som någonsin hänt mig, tog sina sista andetag i min famn. Detta var en riktig jobbig tid i mitt liv. Jag grinade så mycket att kinderna sved i flera dagar. Blev sjukskriven ett tag och var sen en total katastrof på jobbet. Jag funkade liksom inte. Det var två år sen. Efter det tog jag nya tag. Sa hej då till landet, mitt jobb, hem och bil. Jag tog det jag ville och flyttade i från mitt gamla liv.


Idag bor jag i en stad där möjligheterna ligger utanför min dörr. Jag har studerat, skaffat nytt jobb, hittat min livspartner och letar nu hus till oss.


Men idag nöjer jag med att sy en svans till denna nya fursuit. Tanken är att ha den klar till Okamicon 2018, i Sundsvall. Ska försöka uppdatera här oftare och med bilder^^

Harehaj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards